Gå til innhold

RBrambos Forzatografi konkurranse -Og vinneren er...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye til -€mil-.

Ble jevnt, og -€mil- lå lenge likt med xxx4, men fikk 2 stemmer mer til slutt.

 

Dette er oppdatert i første post...

 

Da vil jeg at -€mil- legger ut 10 vinyler, med tallene 0 - 9 og verdi på 50000 på hver av de, på sin storefront.

 

Hvilke bil du vil ha skriver du her...

 

Nicket ditt er StainlessVolvo?

 

Edit: Kan forøvrig få bil til 1mill i stedet for penger og bil hvis du vil det?

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en fin konkurranse, hadde ikke trodd jeg ville vinne, det var jo morro :)

Skal legge ut vinyler som du vil RBrambo, av bil jeg kunne tenkt meg så står en 03 Porsche Carrera GT høyt på ønskelista.

Igjen takk for en fin konkrurranse og takk for gratulasjoner :cool:

GT'n er StainlessVolvo ja.

 

edit*

Så ikke det med bil til 1milion før nå, kanskje jeg kunne sendt deg 300K så kunne jeg fått en Enzo? Hadde virkelig vært noe :)

Endret av -€mil-

98' Volvo V70 2.5T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en fin konkurranse, hadde ikke trodd jeg ville vinne, det var jo morro :)

Skal legge ut vinyler som du vil RBrambo, av bil jeg kunne tenkt meg så står en 03 Porsche Carrera GT høyt på ønskelista.

Igjen takk for en fin konkrurranse og takk for gratulasjoner :cool:

GT'n er StainlessVolvo ja.

 

edit*

Så ikke det med bil til 1milion før nå, kanskje jeg kunne sendt deg 300K så kunne jeg fått en Enzo? Hadde virkelig vært noe :)

Helt i orden det vettu... Skal sette 50k i pris på 6 av designene jeg har lagt ut på storefronten min...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår