FurzA4 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 God dag alle Audifans! Som mange andre her inne har jeg også sittet å lest om andres A4'er og sikla på bildene dems. Og for en kort stund siden fikk jeg min egen Audi. Det er en 1997 Audi A4 1.6 Sport (Fartsdemonen blir den kalt). Her er noen bilder: Sportseter: Det her er foresten originalfelgene på bilen da den ble kjøpt: Jeg lurer på om noen vet om hva forskjellene på Sportversjonen er? Og har noen noen ideer om ting som kan bedre utseende på bilen, vil ikke ha noen bil med noe rånerpreg, men noe litt mer "stilig" kanskje? :P Har noen også noen idè om hvordan man får gummimatter til å ligge stille, og ikke flyte rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 For å bedre utseende på bilen ville jeg nok startet med senk.. Så noen gromme felger (18 eller 19"), fjernet emblem på bakluke (A4 og 1,6), tone rutene og lakkert bilen helt ned. Og personlig ville jeg kvitta meg med tre-imitasjonen på dashbordet og i dørene innvendig :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FurzA4 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 For å bedre utseende på bilen ville jeg nok startet med senk.. Så noen gromme felger (18 eller 19"), fjernet emblem på bakluke (A4 og 1,6), tone rutene og lakkert bilen helt ned. Og personlig ville jeg kvitta meg med tre-imitasjonen på dashbordet og i dørene innvendig :blunk: Jeg har tenkt på både senk og større felger. Men blir det ikke veldig ubehaglig med så store felger på den bilen? HAr ikke så mye kunnskap på området :P Tre-imitasjon sier du? Jeg liker å kalle det teak, og den blir nok der den er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Senk, større felger og nye lykter er det som må til på disse bilene :) Jeg vet ikke hva 'sport' versjonen er, visste ikke det fantes noe sånt. Ser ut som en helt vanlig A4 for mine øyne. Den så ganske pen ut da! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 den har nå sportsseter og nydelig 3-eiket ratt da:) jeg vil også haangry2 kan jo være det er det forrige eier la i sport, er vel bare 1.8TSQ som har sport i navnet? eller står det "sport" i vognkortet ditt eller noe? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 er vel bare tsq som har noe med sport ja. du har jo s line også. men da skulle den vært litt lavere også. sport seter osv er bare ekstrautstyr man bestiller ved kjøp. den har nå sportsseter og nydelig 3-eiket ratt da:) jeg vil også haangry2 kan jo være det er det forrige eier la i sport, er vel bare 1.8TSQ som har sport i navnet? eller står det "sport" i vognkortet ditt eller noe? Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 er vel bare tsq som har noe med sport ja. du har jo s line også.men da skulle den vært litt lavere også. sport seter osv er bare ekstrautstyr man bestiller ved kjøp. man fikk ikke s-line på b5 ;) men man fikk sportsunderstell Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg