Dee Jay Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Rally sendingene på TV2 suger maks!! Det er 1 i studioet der som er kompetent nok til å snakke om rally og det er Schie, og i små mengder han Formel 1-fyren. Greit nok at TV2 sender mer og lengre sendinger fra WRC enn det NRK gjorde, men NRK fikk derimot mer nyttig info inn i sendingene sine enn det TV2 får til. Guro og de andre "stunt"-reporterene har ikke peiling på hva denne sporten er, og burde ikke fått lov til å åpne kjeften. TV2 fokuserer VEL mye på Petter Solberg (at Henning får mye fokus på seg gjør meg egentlig ikke noe). Fint at dem fokuserer litt på Petter, men det gjør at de andre førerene (som vi rally-intereserte liker å følge med på) blir utelukket i sendingene til TV2. Det blir vel mye fokusert på Personer istedet for selve sporten! Jeg synes også den praten i studio kan kortes ned, og at dem sender sendingen som WRC-"kanalen" lager. Vil også gjerne hatt en engelsk kommentator eller han som har kommentert WRC for NRK (husker ikke navnet hans). Som dere sikkert ser så liker jeg ikke sendingen til TV2, og vil helst at NRK tar over igjen. Eller så får TV2 ansette meg, så skal jeg styre dette tilbake på riktig kjøl igjen.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 godt å se at det er flere som sitter igjen med samme mening.. den elendige tøsa kunne jeg klart meg uten, ho kan tydeligvis null og niks om wrc, journalistikk & å sette sammen spørsmål. syns atle gjør en helt grei jobb derimot. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Les det jeg skrev en gang til. De som absolutt vil ha samme sendinger som NRK på 20min kan jo bare se på Eurosport(Er akkurat samme som som NRK sendte bare svenske som prater). Hvis ikke Eurosport har tenkt til å sende direkte sånn som TV2 skal da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Nå er det ikke alle som har eurosport da. Men jeg har istedet begynt å se på svensk tv, da dem har fremdeles (forutenom svenske-rallyet) den samme løsningen som NRK i fjor! Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Jens En ting jeg har reagert litt på : Er det virkelig nødvendig med et WRC-rally i Norge?? Ærlig talt, det er allerede rally i både Finland og Sverige, og jeg mener at det ikke er nødvendig med enda et nordisk rally. Bare fordi vi har en verdensmester mener jeg at vi ikke kan komme og kreve å få et rally, noe som jeg har fått inntrykket av... Det samme tenkte WRC-sjefen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=213983 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg