Gå til innhold

Råeste VTEC-mini'n

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

sier bare http://www.ringmini.de jeg...

 

Ellers er jo V8 dagligsdags i Mini...

 

Mini Clubman with Rover V8 engine

 

This beast has been around for a while now, but it's performance is still shattering! Runs on Methanol

 

Jeg får ikke bilde her så kan være en annen, men jeg har et Drive fra 2000 med en 400bhp twinturbo V8 Minor!!

http://britishv8.org/swaps/morris.htm

 

najs (",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Alt er mulig. Er jo bare å gjøre det grundig. Han som bygde vtec-ringminien har jo bygd flere slike. Hundkojan ble solgt til en i Adenau for 3-4(?) år siden, regner med at den var gategodkjent. Bilbyggern brukte den som fanden selv på ringen. Trukke han er så dum at turde det uten at alt var i orden. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en som heter christian som har en vtec mine, men han har ikke fått godkjent den ennå.. Han holder på å bygge den om siden sporvidden er forskjellig foran/bak fra en original mini..

 

Men er flere minier som er godkjent med en suzuki swift gti motor med turbo. Og en pickup med 4wd i tillegg.. er rått

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår