senator24v Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Hei. Jeg tenkte å begynne med bilcross nå. Jeg har fått tilbud om å kjøpe en calibra 2.0l 16v. Er dette en bra bil å bruke i bilcross med tanke på deler å sånt. Har aldri sett noen bruke calibra i bilcross før. Men møkje av understellet passer vell fra vectra a, for calibra er vell bygd på et vectra a understell? Takker for svar =D Siter Opel Vectra B 1,8 1999 mod. Facelift Opel Omega B2 3.0l V6 2000 mod Opel Senator B 3.0l 24v 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 skulle hatt juling for og komme med et sånt forslag:D:D og va skjer egentlig med FWD som bilcross??? how lame Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Trur det er en veldig bra bil og starte i bilcross med, den går bra, også ser det ut som den er god og kjøre :) Mange av dela fra Vectra passer ja, men blir værre med kaross deler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Pluss at den kommer nok til å bli kjøpt på bud rimelig fort, mange som vil ha seg XE motor ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Vært med flere Calibra'r, og det er vel omtrent som å kjøre Vectra vil jeg tro. Får du den så billig att det er verdt å bygge den så er det vel bare å bygge det, men må du gi stort mer enn 5-6000 for den så bør du vurdere saken både 3 og 4 ganger. Borte på bud blir den fort om den har en frisk motor og ikke ser altfor jævli ut i karossen etter endt løp. Koster fort noen tusenlapper å bygge + få lisens på den også. Sånn ekstremt konkurransedyktig er det ikke med den motoren faktisk. Sett flere gode sjåfører har prøvd uten hell værtfall. Skal du begynne med bilcross vil jeg på det varmeste anbefale deg å kjøpe din første bil ferdigbygd. Setter du deg som mål å bygge en bra bil med potensiale til å være konkurransedyktig, vil du fort se att tusenlappene får bein å gå på, så du sparer fort mye penger på å kjøpe en bil på bud evt en privat til rundtomkring budprisen.. Lykke til uansett, alltid morro med nye folk i bilcross! Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg