Gå til innhold

S: BF1702 - DY9412 - DY9112 selges billig!

Ranger emnet


Roar89

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da har jeg bestemt meg for å selge unna litt. I fordel til ny 4-kanals forsterker.

Dette selges grise billig for å få det unna, så det ikke blir liggende å støve ned.

 

2200kr for alt samlet (pluss frakt), det er sub og kasse med forsterker på kjøpet! løp og kjøp!

 

Det ble kjøpt den 16.2.2010 på elutstyr i molde, og satt inn i bilen min 2.4.2010. og subben ble tatt ut av bilen igjen den 10.5.2010 :) (har dokumentasjon på det om det skulle være noe tvil)

 

BF1702 - 2x170w i 4ohm. Jeg har ikke allverdens til info om forsterkeren. Det jeg kan si, den funker 100% har et par riper her og der. Den gir bra med trøkk til et godt frontsett eller en sub.

Det er gamle designet til Dynabel (forrige generasjon).

IMG_4621.jpg

 

DY9412 med DY9112.

Så å si helt NYTT, sub er pent brukt 50-60timer, selger den pga den ikke egner seg i bandpass kasse som jeg må ha om jeg skal få noe spes lyd inn i bilen.

Kassa ble kjøpt på samme tidspunkt, men ikke brukt like mye.

Kingofthemountain.jpg

 

IMG_4531.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde elutstyr BF1702 inne i februar?? er jo noen år siden disse var i salg...

 

Den ble ikke kjøpt hos de nei. Men det jeg tenkte på når jeg skrev det, var sub og kasse ;)

Men selv om forsterkern er "gammel" så funker den knall! bare blir litt problem for meg å kjøre 2 sett med høytalere på en 2 kanaler optimalt, i forhold til en 4 kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vil det fungere greit å brokoble forsterkeren for å drive subben? :) Og var det en båndpasskasse som fulgte med i "pakken", eller var det lukka som på bilde?

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår