RuuDpus Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Når jeg har kjørt og slår av bilen får jeg en luftlyd utafra. Den kommer fra panseret et sted... Den har aldri vært der og dukka opp for ett par uker siden... Det høres egentlig ut som om noe ikke slutter å gå selvom bilen slåes av. Etter ett par minutter så er den borte, og den blir svakere og svakere.. Forslag? Det gjelder en 99mod a4 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 tar jeg ikke veldig feil så er det lekkasje i systemet rundt bremsekraftforsterkeren.. vært borti det før.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Tror du tar veldig veil for det er nok A/C anlegget du hører. Er sånn min å.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 jeg tipper det er ac'n som lager lyden :) edit: litt for sein... Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg