Maxima2000 Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Jeg la merke til dette når jeg var og så på bilen første gang. Noen dager senere var jeg innom og prøvekjørte og så grundigere på den, men tenkte ikke på lykta. Først etter at kontrakten var underskrevet kom jeg på det og påpeket dette for selger. Han sa da at det ikke var sprekk tvers igjennom og det ville ikke by på problemer ved eu-kontroll. Guess what! Det er sprekk igjennom og ser nå at det er kommet fukt på innsiden dessuten er festene øverst røket (fått seg en trøkk) og den er festet med gaffatape. Vet jeg kan skylde megselv, men har jeg noe jeg skulle ha sagt? En ny lykt er ikke verdens undergang, men koster sikkert noen tusen. Bilen er kjøpt hos forhandler som reklamerer med verkstedkontrollerte biler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hvor lenge er det siden du kjøpte den? Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxima2000 Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hentet den 11.Mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Selger opplyste om at sprekken ikke var gjennom, noe den var. Selger kom derfor med feilaktige opplysninger, og du har retten på din side i saken. Og om bilene er verkstedkontrolerte, sdå burde man vel ha lagt merke til gaffateipen Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxima2000 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Jeg ville ikke få noen mangel på den sa han så da kunne han ikke gjøre noe med det. Han mente fortsatt at det ikke var sprekk igjennom for da ville det vært vann i lykta siden sprekken er øverst. Fortalte ham at vann fordamper. Hadde han hatt høytrykkspyler eller vannslange der så skulle han testet. Merkelig at ikke en bilforhandler har utstyr for å vaske biler... Ser jo at det har vært vann der fordi den er mattere og begynnende rustflekker. At den var festet øverst med tape hadde ingenting å si. Han gikk med på å bytte den hvis den ikke kom igjennom EU-kontrollen. Kjøper nok ikke bil der en gang til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Ta eu-kontroll et annet sted, og påpek at lykta er dårlig, slik at han må bytte den hvertfall da Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg