rampi Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 (endret) heia. har en audi a6 1.8t 2001mod med 2002 look. kjørte fra krs til oslo, fikk plutselig oljelampa opp så jeg stoppa nesten i fart ! :P men det var litt under halv på målepinnen så jeg fylte på litte granne. og lampa forsvant. da det nærmet seg siste bakken hjemme så begynte den igjen gitt. fikk parkert å den får bare stå. lurer litt på hva det kan være? oljepumpa kanskje? leste også det var et par som hadde slitt med oljeføleren og bunnsila. min har alltid gått på longlife service siden den var ny. Endret Mai 17, 2010 av rampi Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hvis det ikke var noen ulyder/raklelyder (det bråker godt når oljetrykket forsvinner) når lampa lyste vil jeg tro du har dårlig kontakt i føleren. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hvis det ikke var noen ulyder/raklelyder (det bråker godt når oljetrykket forsvinner) når lampa lyste vil jeg tro du har dårlig kontakt i føleren. nei var ingen lyder, kom til sandefjord kjørte 10 mil uten at noe lyder å lamper som lyste. stoppa bilen når æ kom hjem testa å sjekka litt ista, men ingen lampe lengre. men kjører innom på verksted imorgen med bilen etter jobb håpe de kan fikse det kjappt. akkurat hatt longlife på den Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da har du vel mobilitetsgaranti også da. Men holder en knapp på føleren Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da har du vel mobilitetsgaranti også da. Men holder en knapp på føleren sjekket med service heftet også nå, med en liten glipp har jeg hatt 2 longservicer på den på 1år :P forrige eier hadde den for ca 9 mnd siden å jeg ca 1mnd siden og bilen er bare kjørt 10.000km siden jeg kjøpte den ifjor sommer Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Mobilitetsgarantien gjelder for 2 år eller 30.000 km. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Mobilitetsgarantien gjelder for 2 år eller 30.000 km. ringer de bare da :P får de komme å hentann :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg