dageo Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 <Hei var Ut å kjørte en tur i går da plutselig glødelampa begynte å. blinke der Etter begynte å. Det Lyse varsellampe for ABS og EPS Fant også ut ettervært på bremselysene Ikke virker, Har sjekka sikringer menn de ER Hele. Noen Som Har bort i Det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Er trolig sensor (bryter) for bremselysene, eller ledninger til denne som er problemet. Jeg mener dette også gir feil på ESP+ABS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dageo Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Ja håper det er noe så enkelt som en bremselysbryter,hadde den inne til service og regreim bytte for 14 dg siden så det hadde ikke passet med noen dyr utgift på bilen akkurat nå.Det er forresten en 2003 mod 1.9 TDI (glemte jeg å skrive i stad) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alufelg Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Dette løser du ved å bytte bryteren. Det er billig og enket, et helt vanlig problem. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claude Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Hei Min Audi 80, 1,6tdi 1991 modell nektet plutselig å starte. Glødelampen begynte å blinke dagen før, bilen ble tungstartet, men dagen etterpå nektet den... Startmotor og allt funket fint, men ikke sjans... På denne bilen var problemet som følger: Rett ved siden av sikringsboksen fremme i motorrommet til venstre ligger enheten for forgløding av motor. Her ligger også sikringen til dette (50A blasikring). Under et gjennomsiktig plastdeksel som du bare vipper opp ligger denne herligheten. På min bil hadde denne, sikkert pga. vibrasjoner i mange år fått sikringen til å knekke (den var ikke smeltet av). Jeg skiftet denne og vips...- lampen sluttet og blinke, og bilen startet uten problemer. Regner med at dette også kan være problemet på andre med lignende system... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg