Kenneth` Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg trenger et nytt justerbart senkesett for å erstatte det bedritne Fk AK-street settet jeg har på bilen min pr.idag. Før dette hadde jeg supersport coilovers, og disse var heller ikke stive nok. Lurer derfor på om noen har kjennskap til f.eks SPAX rsx eller FK Silverline X ? Jeg har også lyst på kw v.2,for dette har jeg på bilen til dama(golf 4) og det er stivt nok på stiveste innstilling...men når det er snakk om så mye penger vil jeg sjekke alle muligheter før jeg kjøper noe! Kom gjerne med forslag til andre sett,men stikkordet er stivhet,for bilen er så lav at det er ikke plass til gynging! Bilen er en '94 GTI 16v , håper noen har gode råd! Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 (endret) Jeg trenger et nytt justerbart senkesett for å erstatte det bedritne Fk AK-street settet jeg har på bilen min pr.idag. Før dette hadde jeg supersport coilovers, og disse var heller ikke stive nok.Lurer derfor på om noen har kjennskap til f.eks SPAX rsx eller FK Silverline X ? Jeg har også lyst på kw v.2,for dette har jeg på bilen til dama(golf 4) og det er stivt nok på stiveste innstilling...men når det er snakk om så mye penger vil jeg sjekke alle muligheter før jeg kjøper noe! Kom gjerne med forslag til andre sett,men stikkordet er stivhet,for bilen er så lav at det er ikke plass til gynging! Bilen er en '94 GTI 16v , håper noen har gode råd! Vet ikke helt hvor du vil hen? Endret Mai 21, 2010 av Hurricane Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Stivt sett? TA Technix med justerbare dempere eller SPAX RSX. Det blir ikke stivere... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delitech Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Har Koni Coilovers på golfen, på det stiveste er det stivt nok å vel så det, lite gynging;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg