msoer Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 kan noen hjelpe meg å modde litt på denna? det jeg gjerne vil ha gjort er toning av ruter (blåtone eller vanlig), steffan 5 stern felger og senking. gjerne litt annet også hvis man føler for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 en kjapp en (5min) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 og vi prøver igjen! :) Tok et annet bilde enn det som er lagt ut her. Tonede ruter Andre felger Senket Fjernet sidelist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martini Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 hvordan legger man inn bilde?? Siter Altfor lenge til jeg kan få lappen... Buhuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Du må først legge bildet ut på nettet.. så kan du legge inn bilde her.. får ikke lagt opp rett fra maskinen din lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 ingen fler som vil prøve seg? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 ok, siden den siste ikke såg så bra ut puke så måtte eg bare lage en til :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg