Juland Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Hei! Har litt problemer med en sikring på 190n min. Plutselig mens jeg kjørte kutta alt av lys i dashboardet. sjekka sikringene, og det var en som hadde ryki. Sikring nummer 14, er det riktig sikring? Og etter jeg bytta den, vrei om tenninga og skulle se om det hjalp.. men var fortsatt ikke noe lys. Og da hadde sikringen ryket igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 hadde noe av samme problemet på min, da ble jeg lei, lot det gå noen dager før jeg prøvde igjen, og da virket det igjen (: men høres ut som det er en eller annen pluss ledning som går mot gods, og at sikringen ryker da. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Prøva å lirke på dimmeren? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juland Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Om jeg skrudde på dimmeren før det røyk mener du ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokka1 Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 nesten samme problem på min jeg å, men der er det brekk lyset, olje å kjøleveske som ikke lyser, pluss at oljetrykk, temp og bensinmålern ikke fungerer Siter http://i1039.photobucket.com/albums/a473/jokka1/11082010551red.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juland Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Alt av lys som ikke lyser konstant funker på min. Det vil si at alle varsel lamper osv lyser. Men er lyset i speedometeret og de forskjellige instrumentene i bilen som for eksempel takluke og varmeapparatet som ikke fungerer. Bare lysene altså, også fungerer ikke parklyset og høyre kjørelys bak, vet ikke om det har noe med samme sikring å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luris Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Kan være en brent krets kanskje. Men gå over alle sikringene, trenge ikke å ha ryki for og ikke fungere. Kjørte hele vitern uten varmeanlegg for sikringen bare var irret og dermed ledet den ikke strøm:well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juland Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Har funnet ut feilen.. Var noe forrige eier hadde gjort, i hvordan tilstand, det er uvisst. Han hadde bare dytta parklyset inn der hovedlyset skal, og der hadde det blitt varmt så isoleringen til ledningene hadde smeltet, så der var kortsluttningen. Men takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg