VentOle Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Hei. har tatt med meg kompressoren min hjem fra hytta fordi jeg tenkte å lakkere noen deler av bilen min. jeg trenger vell bare: -sprøyte -lakk (sort) noen som vet hvor jeg kan få noe til en billig pris? er f.eks biltema noe bra? hehe aldri vært borti dette før! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Biltema har greie sprøyter.Ikke topp,men de funker. Trenger vel litt slipepapir også vel.... Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Biltema har greie sprøyter.Ikke topp,men de funker.Trenger vel litt slipepapir også vel.... Jeg driver og fortsetter å prøve å få folk til å prøve Clas Ohlson sin lakksprøyte. Den koster 200 kroner mer enn Biltema sin, men har en innvendig konstruksjon som ligner ganske mye på proffsprøytene mine, noe som gjør at jeg har mer tro på den. Dessuten er den av et italiensk merke jeg ikke husker navnet på, men som de også selger på Tools. Men jeg har jo ikke prøvd den selv da. Selv har jeg to Biltema-sprøyter som jeg bruker når jeg skal skyte noe jeg ikke vil bruke de finere sprøytene mine til. Brukte den ene til oljebeis i dag faktisk. Det fungerer greit til sånt, men begge mine har litt "flutter", d.v.s. at de har ujevn strøm. Det gjør at det noen ganger minner om å lakkere med paintballmarkør i full auto. Hvis du virkelig har tenkt til å prøve dette selv, regner jeg med at du gjerne vil at det skal være verdt det også, og en sprøyte til en tusenlapp på f.eks. Norbond eller Tools vil nok være veldig mye bedre. Har en Luna primerpistol fra Tools som er helt super. Den kosta 1300. Men jeg holder fortsatt en knapp på Claesern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Slipepapiret til Biltema er forresten helt kurant. Det er Mirka (det står på). Jeg kjøper nesten alt jeg bruker der, men det er noen korninger de manlger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Er vel greit med en slipemaskin også? hvis ikke delene er bittesmå... Og en blåsepistol er jo også kjekt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg