Tonyk4 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 som sagt så er det en 2001 mod C-Klass (203) Coupé. det jeg lurer på er, hvor er radio antenna på bilen? den er skjult. å jeg tror den er ødelagt, eller kontakt feil på, da jeg sliter med å få inn radio. å hvordan får jeg komputern til å virke? knappene på rattet på venstre siden til komputern er dø, ikke lys i dem engang. får ikke trykket meg inn i menyen... frustrerende... har skjekka alt jeg kan tenke meg. noen som har oplevd noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyk4 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 ingen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w203_200_kompressor Skrevet September 8, 2014 Rapporter Share Skrevet September 8, 2014 På w203 mener jeg radioen bruker bakruten som antenne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg