Mogwai Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Som tittel sier, gjerne sort. Til nærmere Ålesund til bedre er det. tlf 94478000 Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Jeg har et `83 760 lokk type hvit. Det var litt lakkrustent på innsiden der det går ned bak. Må nesten se på det først. Du pendler vel ikke mellom Oslo og Ålesund? Jeg bor langs E6 ca. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg har et `83 760 lokk type hvit. Det var litt lakkrustent på innsiden der det går ned bak. Må nesten se på det først. Du pendler vel ikke mellom Oslo og Ålesund? Jeg bor langs E6 ca. Hey.. Pendler ikke frem og tilbake med bil nei... Kan ha det i baktankene, men helst på jakt etter et som ikke har rust... Litt bortkastet å lakkere noe som kan få rustbobler etter kort tid. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg