karl92 Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Hei! Jeg er som tidligere nevt på jakt etter en førstegangsbil og har funnet en jeg tror jeg vil like. Men problemet er at jeg er ikke typen som vil ha en høylytt bil med effektanlegg og hele den pakken der. Selgeren var ikke sikker på om det var effektanlegg eller ei. Jeg ser det er 2 eksospotter, vet ikke om det tyder på effektanlegg eller? Dere kan jo ta den vurderingen selv, her er bildet av eksosanlegget: [/img] Bråkete eksospotte eller ei? :P Om så, er dette noe jeg eventuelt kan bytte til en orginalpotte som er normal lyd i? Og prisen for og gjøre det på verksted er ca? Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 trur dette er eit orginal eksosanlegg :) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Ja det hadde jo vært bra :) Noen flere som har noen innspill? Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Effektanlegg\potte, men er ikke dermed sagt at det bråker noe infernalsk... Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl92 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Okei, nei gjør forsåvift ingenting at det er der, så lenge det ikke er veldig høy lyd, hehe. Men vet du hva det ca. vil koste og få montert et nytt eksosanlegg på bilen hvor jeg da fjerner effektdelen? Siter VW Passat, 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Har faktisk en del og si åssen bil det er også, er det den bmw'n så er det mest sannsynelig bytta endestuss, men tror nok ikke deet vil bråke så mye som du er redd for gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg