bobbo15 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 hei har en jbl px300.4p power series. den har blitt mistes i gulvet slik at alle signalkable inputene er ødelakte og gått av i loddingen. lurer på om dette kan fikses. resten ser grei ut. om det finnes noe deler eller slikt. takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Er det berre å lodde, eller må du bytte signalinngangene? Viss dei må byttes, so må du leite om noken har signalinnganger.(eller lodde på ledninger og ha plugger på utsiden av forsterkeren) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 må nokk bytte signalingangene. men hva skal jeg kjøpe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Uten at jeg gidder å gøgle fram et bilde av forsterkeren din, vil jeg tro Elfa har noen som kan passe... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg