Dans2ur Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 nå har jeg skrudd av de 4 stk 13 mm mutterne i bånn av baksete ryggen,men får ikke rikka det ut enda.er det noe triks her eller??? er en 03 impreza sedan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 fikk den ut,men jeg sliter egentlig med bakluka.den vil ikke opp.drar man i spaken framme kjenner jeg at det nøkker i vaiern bak,men jeg har en diger basskasse baki der å så ikke enkelt det her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendK Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 fikk den ut,men jeg sliter egentlig med bakluka.den vil ikke opp.drar man i spaken framme kjenner jeg at det nøkker i vaiern bak,men jeg har en diger basskasse baki der å så ikke enkelt det her?? Hvordan fikk du den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg