dalix Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Skal nok ikke kjøre på bane... Kjører stor amerikansk Pickup... så det blir nok uaktuellt... Men 7.3 Internasjonal Diesel på 180hk og 570Nm klarer man fint å "børne" litt... Hvit røyk er gøy,, Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6 Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 http://vfn.no/treff/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Skal vel ut å prøvekjøre litt på treff, men kjører bare på sånne minitreff da så jeg ikke står så mye i veien :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Håper jeg rekker å skru sammen Camaroen jeg. Motoren min er jo fortsatt på båt over dammen.. Har lyst til å være med på noe drifting igjen, det ga mersmak. Hadde lyst til å teste Camaroen der, hvis ikke får merca en runde til, evt en annen sliten rwd bil med litt mere gamp og sperre. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by Zamot Selv om jeg ikke har "værsting"-bil har jeg lyst å kjøre på bane. Skal prøve å melde meg kjørekurs, og kommer til å kjøre på bane hvis jeg finner ut hvilke muligheter jeg har for dette, bortsett fra gatebil hvor det er alt for mye folk og biler og gærninger på banen... Noen som har tips til kjøring/tidspunkt/arrangementer uten for mye folk som man kan delta på? :D Marius og Håkon gjorde et godt forsøk på det til i fjor, dessverre var det altfor mange som ikke møtte opp, og man kan jo bare håpe på at muligheten for et bilformuet.net banetreff kan ordne seg til sommeren igjen. Arti å få kjørt traktoren litt ut på bane, selv om jeg hverken hadde dekk eller bremser til å kunne pushe på orndtli. Motor har jeg i massevis ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Noen som har mail-adr eller tlf. nr til de som arrangerer kjørekurs? (Prodrive) Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 mx5 turboen skal kjøres endel på bane. (hvis den blir klar), har ihvertfall fått den ned på bakken nå(ikke på bukker mer). Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 skal på ringen en gang til høsten, kanskje også våren. men skal prøve å få kjørt litt i norge også :) tenkte også på noen kurs Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Little Papa Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Zamot Noen som har mail-adr eller tlf. nr til de som arrangerer kjørekurs? (Prodrive) Prodrive finner du her: http://www.prodriver.no/ ;) Siter - 1991 NSX - 1987 Accord x 1995 200SX S14 x 2000 Primera STCC edition x 1995 Primera LX x 1986 Camry DX x 1980 Cherry GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Konge blir mye banekjøring i vinter ! :D Noen som skal kjøre breisladd konkurranse da? :D Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Heisann.... må vel lufte nybilen utpå banen til sesongen vel....... kan vel ikke stå på standen og pusse og gnikke hele treffene.... Kjempespent på hvordan den går....... (siden den er nesten 4 tideler raskere enn den gamle på 0-402m!) :D Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by TETVTEC Heisann.... må vel lufte nybilen utpå banen til sesongen vel....... kan vel ikke stå på standen og pusse og gnikke hele treffene.... Kjempespent på hvordan den går....... (siden den er nesten 4 tideler raskere enn den gamle på 0-402m!) :D Så si hvilken da:) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Self skal bilen brukes i sommer, håper å ha den klar til gatebil på våler. Eller må ha den klar, skal kjøre i gatebil serien :) Ellers så skal lave 1.04 runder presses på rudskogen :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 hva er nybilen mr tetvtec? :) ute å lufter fjortisene på nesøyen med den? ;> Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Heisann....... Det må du vente til Våler for å se............ :D (det er isåfall ikke plass til mer enn en "fjortiss" uansett!) (det er oxo ulovelig å pelle på sånne når man er over 31...!!) Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg