FR33DY Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 (endret) Jeg har gått i gang med cleaning av en frontfanger. skal fjerne skiltholder, blinklys og tåkelys. Har lengte tenkt igjennom alternative plasser for tåkelys. Så kom jeg over DISSE fra bilxtra og tenkte at jeg kan feste de i utkantene av hver grill. Noen som har erfaringer med disse lyktene? noe jeg burde satse på? -Fredrik Endret Mai 8, 2010 av FR33DY Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 7,9Milliarder ganger bedre passform samt billigere å kjøpe dette Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 7,9Milliarder ganger bedre passform samt billigere å kjøpe dette så sant, så sant :D Det er jo egentli mye enklere for meg å fyke innom bilxtra da, men dette virket intresant. men hvor mye koster disse med frakt og slikt? i og med at selve lyktene koster 6kr x) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 så sant, så sant :D Det er jo egentli mye enklere for meg å fyke innom bilxtra da, men dette virket intresant. men hvor mye koster disse med frakt og slikt? i og med at selve lyktene koster 6kr x) Står litt lengre ned, 52USD, så totalt kommer det på 332,- + moms på vareverdien.. Hadde glatt betalt det dobbelte for noe som har passform.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Ok takk :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg