Bil1 Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 jeg har 2 kenwood kfc-w3012 koblet i 2ohm med en kenwood 9104d forsterker i en portet kasse... er nesten helt nytt.. hvis jeg skrur opp volumet, lukter det "svidd/rart" fra kassa.. elementene spiller like bra forde.. trudde ikkje jeg skulle klare å brenne spolene med den ampen.. noen som har peil på hva som skjer? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 dette er vanlig på nye elementer... men pass på og ikke spill for hard over lengre tid når di er nye=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil1 Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 ok.. nå blei jeg lettet.. hvor lang tid tar det før lukta gir seg? hvor lenge kan jeg spille så høyt før jeg bør skru ned? har pleid å skru ned med en gang lukta kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Må huske det at det er lettere å sprenge med for liten forsterker enn for stor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 bare spill normalt...ikke press den så mye til og begynne med...og ja som einar sier, for liten forsterker og du brenner subben MYE fortere en for stor!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg