Gjest lundoz Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Hei! Trenger hjelp til å finne noen deler på nett: 1. S-line diffusoren bak slik 2010 a3 sline har. 2. S-line merket på et flat bunn TT ratt. Står idag TTS. 3. Kromringer til tåkelysene. 3. Sort grill istedet for standard krom ramme. Har sett på ebay men var ikke lett gitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Wasa- Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 http://www.moller.no :D Sitter det H7 pærer i tåkelysene? Siter 2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line 2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt) 2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt) 1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt) 1995 A4 1.8 Sedan (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallobalo Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Anbefaler deg tysk eBay. Langt mye mer utvalg der. http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=a3&_sacat=See-All-Categories Litt kjipt med at alt er på tysk, men hva har man ordbok for. hehe. lykke til videre. håper på bilder senere =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Da har jeg fått s-line diffusoren i hus, men hvordan demonterer jeg bakfangerern for å bytte den nedre plastikkdelen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimp Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg lurer på hvor du fikk tak i den? har lyst til og gjøre det samme selv, legg gjerne ut bilder :D Siter ---------------------------------------------------------------- Audi A3 2010 SB 1.6 TDI Sport Ibis white Concert - Alcantra Sport - Xenon - MFSW ---------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 (endret) Da har vi fått på diffusoren og det ble bra det! Endret Juni 28, 2010 av lundoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimp Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 drit fett!, var det mye styr? hva ga du for deffusor'n? er den orginal? litt OT: men jeg har 1.6 tdi og den har bare ett eksosrør, går det han og sette på på et enderør så det ser ut som om jeg har 2? jeg har googlet litt, uten hell :( Siter ---------------------------------------------------------------- Audi A3 2010 SB 1.6 TDI Sport Ibis white Concert - Alcantra Sport - Xenon - MFSW ---------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lundoz Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 bare dra til svendsen eksos så setter de på dobble potter for deg. Jeg gjorde det på min gamle 1.6. Ble bra det! Betalte ca 3000 tror jeg det var. Kjøpte diffen fra Møller da jeg fikk en meget god deal på 1000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lopperi Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 bare dra til svendsen eksos så setter de på dobble potter for deg. Jeg gjorde det på min gamle 1.6. Ble bra det! Betalte ca 3000 tror jeg det var. Kjøpte diffen fra Møller da jeg fikk en meget god deal på 1000 kr. Hei, er ute etter diffusor selv på min A3 2009. Men hvordan klarte du å få den til 1000,- hos Møller?? Mener den ligger på rundt 3000-4000,-. Monterte du den selv eller fikk du den montert hos Audi? Evt hvor mye tok de for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg