Floff Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hei. Har en 206CC, og må bytte antennen. Når jeg kjøpte bilen var den knekt, og den har rustet helt inn til "festet", så må ta av den lille plastikkbiten også. Lurer på hvordan dette skal gjøres? Er det bare å dra den av ? (vil ikke ødelegge noe), eller er det en annen måte? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Nøyaktig det samme som skjedde med min antenne !! Jeg bare kappet av skjiten, da jeg sjelden bruker radioen uansett. Ser nok litt rart ut, men inntil videre så funker det for meg.... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perro Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 Er det noen som har tips om hvordan feste til takantenna skiftes ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 På mange biler er antenna plassert slik at man når festeskruen til antennefoten fra hullet til kupelyset. Du må altså vippe ned kupelyset, da finner du en skrue der. Hvis det er slik på din bil da. Så trenger du ny antennepisk og antennefot, kjøpes hos merkeforhandler. Måtte gjennom det samme for et par år siden da jeg glemte å skru av antenna før bilvask, og antenna knakk i gjengene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perro Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Takk for tipset, ser ut som kupelyset kan passe bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg