RoadRacer Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Hei. Nydelig RS du har der. Har en i samme farge selv, har bestilt endel småstæsj fra Superskoda selv. Men jeg lurer på et par ting. hvordan ordnet du xenon i tåkelys, de er jo H8 inn på lykta og H1 inni lykta? Er den orginal Skoda den Colombus spilleren du har satt inn? Hvordan går det med luftmengdemålern etter du monterte det åpne filteret?, det vat jo bare en helt rå lyd!! Har du montert "dumpventil" på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Hei du :) takk for det! Blåfargen er nydelig når den er ren og i sola! :D Xenon mener jeg er H1 så kjøpte bare et H1 sett og monterte på vanig vis :) ja, orginal Colombus, står tilogmed Skoda Colombus på den siden den kommer fra en Superb :). LMM har det bra, ingen problemer med den. Ja mye koselig lyd med filter! :D men er jo endel som sliter med rykninger etter filtermontering på 2.0tdi, selv om jeg har klart meg bra. Ingen dump her, kun ekte tilbakeslag fra turbo ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 ...men er jo endel som sliter med rykninger etter filtermontering på 2.0tdi... Ohh yes! Men jeg skal prøve på nytt til våren ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Jeg er ikke noe fan av Skoda, men fy flate for en nydelig bil du har! Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Høres bra ut Mikke ;) er mange som sliter på VACN også.. Takk for det k3nn3thols1! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Nice=) Hva gjorde du med det dekslet på baksiden av lykta, fjerna du det, eller borret du hull i det? Og hva gjprde du med den kontakten som står på ledningen? den passer vel ikke på H1? Det filteret du har, er det kjøpt hos Kimmit Sport Racing? Ser dem har et filter som er helt tørt, vasker du det ofte? Ser også at du har diode lys i skiltlys, prøvde det jeg også, med rådyre canbus dioder, både der og i parklys framme, men fikk feilmelding på alt, hvor har du fått tak i dine?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Jeg bordet hull i dekselet, for å få det skikkelig tett :) bare koblet sammen jeg, er h1 pærer så satte da inn h1 sett som passer rett inn. Vær oppmerksom på at polariteten kan være snudd i tåkelyset, det var ene mitt, og da lyste det dårlig ;) filter er fra KSR ja, de gir mest lyd ;) har byttet en gang :) de pærene jeg har nå husker jeg ikke hvor er fra, men min erfaring med Octavia er at den tar imot det meste av LED pærer med motstand i (A4 B7 f.eks er jo håpløs å få pærer til), så rart det ikke funket. Du satte pærene rett vei? LED er polaritetsavhengig, og er en feil vei, slukner begge :) (vanligvis går det bra med led med motstand uansett hvem vei du setter de pga den er paralellkoblet, så den lurer bilen selv om den ikke lyser, men kanskje dine er anderledes?) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Jeg vet ikke, men de ble iallefall ikke lys, og de ble feilmelding, tror jeg skal prøve en annen type=) oki, har lyst å bygge om mine tåkelys også, Så det var bare plugg and play når du borret hull, satte du den kontakten som er på lokket (h8 kontakten), rett i balasten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Du tar strøm til ballasten fra de trådene som skulle sitti på pæra, også går det ut via ballast og inn igjen til ny pære :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet November 23, 2011 Rapporter Share Skrevet November 23, 2011 Takker så meget=) håper jeg får det til på et vis=) Vurdere å lakke sommerfelgene til sommern hvit, men er litt usikker=) får se om det blir en bestilling til fra Superskoda etter kvært=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2011 Jaja, her skjer det ikke stort :) bilen er fortsatt i sommerhøyde, for vinteren har jo ikke kommet enda :) men blir vel kanskje å heise den en dag uansett.. anyways, par photos går vel ann Også røk jeg på en ny smell da.... :uhhmmwhat?: OZ Botticelli III, 3-delte 8,5x20 ET43 kjekt å ha? :tannløs: Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Di felgene kommer til å blir utrolig pene på din bil :D Gleder meg til å se dem på :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2011 Hehe, kan bli kult ja :) men de må pusses opp, så det blir nok ikke noe på bilen på en god stund :) men må jo prøvemontere da ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Desember 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Snakka ikke du om å bytte bil da? hehehe Kule hjul! Blir de sølv? Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Jo, gjorde det.. og det går nok mot det etterhvert tenker jeg :/ men begge 20" setta passer 90% av vag så det er null stress :) lurer litt på å bruke de til stuebord også :D tenker litt på en litt spesiell farge kombo ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg