Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet


Stambo

Anbefalte innlegg

Håper de er bra, de fleste som har de skryter av de hvartfall :) blir vel å legge om om ikke så lenge, men drøyer vel så lenge som mulig ;)

Den er absolutt lav nok om det skal brukes ja, men jeg er vant med det :p funker jo fint til normal kjøring :) hehe, prøve å sende faktura til kommunen på brøyting i år også vel ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte de av søplehue her på forumet :) de er ikke ekte vare da, merker til å sette utenpå :) ellers er det litt dårlig oppslutning til treff på søndag, ingen andre som vil?

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var det slutt på "morroa" for i år, sommerhjula er bytta ut med vinterhjul, og bilen er av "orginalt" utseende foran :o Høyden derimot er den samme :)

 

Problemet er jo at klokka er stilt til dvaletid, så nå blir det jo mørkt nesten før du rekker å pisse og spise frokost.. Så derfor ble det å teste stativet i mørket.. Derfor er bildene så som så, bedre kommer nok når det er dagslys og finne igjen.

 

Grill vs Grill

 

DSC_1138.jpg

 

Stealth...

 

DSC_1140.jpg

 

DSC_1144.jpg

 

DSC_1149.jpg

 

DSC_1150.jpg

 

DSC_1153.jpg

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve meg på noen nye bilder i dagslys i helgen, må bare si at det ser bedre ut live selv om den er litt smal og rar nå :p Kulere i sommerdrakt, men litt mer diskret sinna nå :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa vel at jeg skulle komme med bedre bilder i helgen, men det her er det nærmeste jeg har vært bilen i vettig dagslys denne helga, så fortsatt så som så..

 

DSC_1157.jpg

 

DSC_1158.jpg

 

DSC_1159.jpg

 

Fikk også kjørt første turen med bilen i dag etter hjulbytte :) merker at den her må temmes godt i vinter! Selv på 3/4 pådrag blinker det i lampa på 2. og 3. gir på tørt. riktig nok helt nye, så håper de blir litt bedre når "hinna" er kjørt inn : klø : Kom også ut fra en 60sone i stad, lå i 60, putta på 3.gir og la pent gassen på gulvet på 2250ish rpm og når jeg passerte 80km på ca 3000rpm begynte det å blinke i lampa og ga seg ikke før putta over i 4gir i 110.. (tørt) : rolleyes nytter ikke å dra fort i gang lenger affal :p

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På RS'en til kjerringa kan du glemme å klemme til før på 5. eller 6. med Nankang 225/45-17 vintergummi ;-)

 

Så slutt og "klag"... Hehehe (Bilen kunne såvidt skimtes under Garasjen på Viasat 4 for 2 episoder siden. Vant som nevnt GGF sitt stilletthælrace. Bilen kunne kun skimtes da den passerte flere biler, men fargen er umiskjennelig ;-) )

 

Grom farge på vinterhjula!

 

Jeg trenger slike nye emblemer til 3 biler.... Foran og bak (2stk facelift og en pre-facelift).... Kan du hjelpe meg ASAP? hehe

2012 Octavia RS TDi DSG

2006 Octavia RS 2.oTFSi

1999 Siliva S15 Spec R

1994 Galant "RWD 3.1TT"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ille nok, har kan ikke gi på fult på 3gir uten at det blinker på tørt, og blinker også litt på 4 til tider. er jo slitsomt, og bedre blir det jo ikke med is og snø heller. Er jo slitsomt å ikke kunne bruke bilen :p

 

Takker :)

 

 

Fikke jaggu vasket bilen her en dag! selv om sola gikk ned før jeg var ferdig, fikk jeg sniki inn et par bilder :)

 

DSC_1161.jpg

 

DSC_1166.jpg

 

DSC_1167.jpg

 

Skoda, ternigkast 6!

 

DSC_1168.jpg

 

:D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår