boXer Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Trenger muligens en CT26 turbo. Skulle gjerne hatt en brukt til en greit pris som fortsatt er brukbar. Da en ny innbytte turbo koster nesten 6.000kr pluss moms. Dette er fra toyota 3S-GTE fra 89 utover med 'split-pulse' turbinhus. Noe tilsvarende som passer til grei pris er også interesant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hei jeg har 2 stk, en god og en dårlig. Den som er god er veldig god og den hadde jeg tenkt meg ca 3500-4000,- /bud for. Den dårlige er en oppgradert turbo som er oppgradert hos Fensport. Det er steg 2 oppgradering på den. Pris 2500-2000,- /bud + frakt Bare å komme med et tilbud, alt er forhandlingsbart. 93210544 Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 søk på 3sgte på autodb, fettern min skal selge en nyoverhalt motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by Turbotrille Hei jeg har 2 stk, en god og en dårlig. Den som er god er veldig god og den hadde jeg tenkt meg ca 3500-4000,- /bud for. Den dårlige er en oppgradert turbo som er oppgradert hos Fensport. Det er steg 2 oppgradering på den. Pris 2500-2000,- /bud + frakt Bare å komme med et tilbud, alt er forhandlingsbart. 93210544 Ørjan Sett annosen din på ts-ogn... men fikk inntrykk om at det var eldre turboer. Altså uten split-pulse turbinhus? Edit: Sendte en PM også jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jeg har en ct26 turbo fra en celica gt4 cs liggende som er i nesten perfekt stand.... med splitt pulse og greier...:) bare og komme med bud... har egentlig enkomplett motor liggende hvis noen vil ha..... send meg en mail på aml15@netcom.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg