marius9908 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei, Jeg har fått meg en liten Mercedes E230 1991 modell En vakker liten bil med god gammel kassettspiller ;) Og jeg har en litt eldre cdspiller som jeg føler jeg har mer bruk for i en bil. Det kan også nevnes at jeg er veldig grønn på bil, men har en veldig god teknisk innsikt og kan derfor fikse det meste bare jeg vet hva jeg skal gjøre. Så mitt veldig nybegynner spørsmål er: Hvordan får jeg ut den gamle kassettspilleren? På forhånd takk! PS: Bilder kan anskaffes, bare spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Velkommen til forumet! birthday PS: Bilder kan anskaffes, bare spør. Spør. Eventuelt får du skrive navn/nummer på spillerne... :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg