ice3d Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Bakfangeren min er sprukket opp. Jeg vet om en som har en bakfanger til salgs, men den sitter på en sedan. Bilen min er en 5 dørs kombi. Er det noen som vet om bakfangeren passer over på min Sierra? Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Aldri prøvd, eller studert det sjøl. Sedanfangeren er lenger totalt i alle fall. Men har sett sedanfanger på kombi og kombifanger på sedan før, så ser ut som det er mulig. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanGS Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Mener det var noe med lengde fra bakhjula til rumpa det er forskjell på combi og sedan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Forskjell fra bakhjula på MK1 og MK2. MK1 har lengere avstand enn senda.. har du mk2 rumpe skal det gå bra. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg