fulloggal Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Hvor fikk du tak i den "toppen" til sprayboksene? Likte det :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 fulloggal. den ble kjøpt hos min lokale lakk forhandler. selges nok på di fleste lakk forhandlere. den gjør lakkeringen enkel. jeg lurer på og lakke hele bilen med boks å trur resultate blir like bra som med sprøyte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 blir en liten update da jeg har holdt på å kaste å omplasere ting i verkstede får å få bedre plass å muligens sette opp en løftebukk mbc202 ja hjul buen gikk ned på mitden men den var ikke ferdig slipt. er bedre nå! skulle bytte bremseklosser men di var ikke slitte så det ble ikke noe av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 hei da har jeg gjort litt i verkstede igjen. ferdig å rydde tok bare to dager. fikk inn noen reoller å lagre ting i dekk må prøves på vectran endlig ferdig fått opp et sveise bord vectran kommet på plass igjen. lakket bremsecaliptern og satt på noen andre felger men di er litt får små. balansevekta tar i caliptern. bak grennrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 blir det turbo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 hei det har ikke blitt gjort så mye i det siste. grunnet selv skadding og mye bra vær. men bilen er endelig ferdig for å få på skilt igjen. skal bare legge siste strøk på hjulbue i mårra. jeg skulle kappe en olje slange med tapetkniv endte slik med 6 sting og en lille finger uten nerve og beveglsesevne. har å vært så fint vær at øl drikking er bedre en skruing. bagasjerommet har fått ny gulvplate å trek med svrt filt. hjulbuen ferdig spakklet og pusset. og første strøk lakk. lakkerte å stolpene mellom sidevinduene. har fjernt alt av rusten rundt takluke å frontruta har å flyttet litt på ting i motorrommet og laget skille vegg for luftfilter. så et siste bilde slik den står nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Så IKKE god ut den hånden der :o Hvilken lakk bruker du når du lakker med sprayboks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 hei crazyclomp. kan skrive litt om spray lakk og mine erfaringer. jeg har prøvd det meste av spraylakk til bil lakkering. det dyreste er ikke det beste! presto. er den beste bil lakken på boks! å klarlakken! dupli-color. er nest best! (men ikke klarlakken) kan bruke presto på dupli! grunning eller primer. er faktisk min favorit biltema sin primer den er unik. den fyller slipekonturer dekker utrolig bra med bare et strøk. gir en bra overflate og tørker raskt. og lakken fester seg godt. det sies at merker ikke skal blandes. men dette funker bra. den dårligste jeg har vært borti som bil lakk er faktisk kvalitets merke quick. biltema lakken er samme som crc lakken faktisk ganske bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øverli Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 fikk inn en pug 406stv som skal få nytt hjul lager. så jeg skulle rydde litt ble noen timer så nå er det nærmest strøkent i verkstede. fikk laget til egen benk til lader og batterier. fikk lov å ta en rejol fra gangen av dama. turbo hylle fra minst 200hk til 900hk godt med plass å plassere ting og gulv teppe.blir nesten hjemmekoslig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haako2 Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 noe nytt her?:P Siter Garasje i Ålesundsommrådet nermare bestemt spjelkavik ønskast leigd til juni 2012!!!! ->89 OPEL OMEGA A 2,0 stort prosjekt med racepreg ->86 Ford Orion 1,6 bruksbil prosjekt ->76 Ford Transit trekkbil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Ryktes cosworth bygge fra denne mannen. Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg