TurboAlven Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 fått på gti grill på bilen nå, ble bra syns jeg, gøy med litt forandring :) begynte å se litt over 3ern idag, for å se hvor mye arbeid jeg har kjøpt.. fant endel smårust så må nok leke litt med frøken esab ja :P skal ha ut intreør og teppe og skjekke gulvet orntlig etterhvert.. men fikk vaska å rydda opp litt invendig i bilen å sånnsett ser ting greit ut :) men suger når det har vært røykt i bilen.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 disse skal på 3ern: lakke de hvite eller svarte? Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juni 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2011 Hvilken farge skal bilen være? Den originale rødfargen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 var planen det ja, beholder fargen, men skal halvlakke fangerene å litt sånn :) så satser jeg på å lakke felgene hvite :) sminka: et av hver, hva ser best ut ? Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 da var sotespray å lakk til bilen kjøpt :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 ska du selge 2er golfen nå? så den på finn.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Kan ikke selge denne nå da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 vurdere det pga jeg har begynt å pendle til jobb og skal spare opp penger til en litt nyere bil.. men håper mest jeg ikke får solgt den, mer lyst til å beholde den og kvitte meg med 3ern :P er jo GODbilen min! Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 kvitt deg heller med 3'ern ;) Golfen ser bra ut nå :) Passa med gule lykter og blå bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 satser på å kvitte meg med begge å kjøpe 4er :P er veldig fornøyd med farge komboen ja :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allstar18 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 en ting som er ganske fett, er jo snudde stålfelger da :D bedre enn det blir det ikke til oldSkool look :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 åssen vil du få det til? :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 ehh.. tror ikke det er så lett med alle biler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 nei, lettere sagt en gjort :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nybakken Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Du har vel ikke fjørbein til golf liggende? :P Og skåler? Eller veit om noen som har det? :D Snudde stålfelger funker ikke så bra på vag :P Siter Penger som ikke durer er død kapitalBor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt! 1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg