crazy passat Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Har kw variant 3, senket ca 55cm bak. Sliter med at dekkene står som en pil, så bilen bruker mere bensin og spiser opp dekkene på en sessong. Er det noe og få gjort med det? Har sett andre som har senket den like mye med dem har ikke det problemet. Hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 senket 55cm? 55mm antar jeg du mener? :p Få tatt en firhjulskontroll å sjekk spissing/camber. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy passat Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 seff 55mm :p Har tatt det, så foran er det bra. Men bak er det ikke noe og stille på, for det er jo stiv aksel. Cambern blir som den blir. Men dekka står som en pil fram over i kjøre rettning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Hva mener du med at de står som en pil? At hjula peker innover i forkant? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy passat Skrevet April 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 ja stemmer, dekkene ploger skjønner du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 få bilen på 4hjuls kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Det skal vell gå an å justere spissingen selvom du har stiv bakaksel?! Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkjoy Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 har senka den så lav som mulig bak selv med 19" dekka mine sliter ikke skjevt men hva man kan stille på vet jeg ikke :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg