Gå til innhold

Audi 100 1994 bytte høyttalere.

Ranger emnet


myyyh

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der er 4" som sitter der, og det er griselett og skru de ut fo å måle hvor dypt det er der.

Men for å si det sånn, jeg tror ikke du får taki en 4" som er så dyp at den butter :)

 

Høres bra ut:)

 

Når jeg skrudde av "dekslet" over høyttaleren på førersiden, så var det ingen skruer for å få løs høyttaleren..:hvaskjera

 

Er de kanskje skrudd fast fra innsiden?

Audi 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sitter 3 skruer der, di sitter i trekant form og ligger ca 1 cm ut fra selve høytalleren. Bare løft til på den skumgummi beskyttelse av noe slag.

Skruene sitter: Nede til høyre og venstre, og en rett opp. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en ha 2komponent med bass og diskant (samme oppsett som sitter der) så må en jo bytte ut diskanten også, men hvis en skal ha 2/3 veis i samma høytaller klipper du bare ledningene til diskanten, så slipper du å tenke på den.

Men skal denne også byttes, så vet jeg ikke om du kan vippe opp dekslet eller om du må av med dørpanelet. Ser ulogisk ut å måtte ta av panelet men, vil tro det funker og bare vippe ut dekslet med flattrekker eller kniv.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, bare å vippe av dekslet:)

Men på min bil er det IKKE diskanthøyttalere, tok av det lille dekslet, å der var det ingenting:S

 

Så tror jeg gir faen i å sette inn diskanthøyttalere, delefilter osv.

 

Men er kanskje en fordel å bytte ut de gammle kablene? å sette inn en liten forsterker?

 

Forresten, så er batteriet mitt under baksetet:) å der er det god plass til forsterker(e):)

Audi 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal koble høytallerene til forsterker ville jeg bytta ledningere, men hvis CD-Spiller forsterkeren skal drive de trenger du ikke bytte ledningene.

Trekk de ut i dashbordet og deretter ut i midtkonsollen, det blir penest :)

I mondeo'n la jeg de bare på gulvet :P

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår