dangle Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 heisann. Kanskje ikke helt rett kategori, men jeg prøver meg alikevel ;) Leiter etter en slike lang varebiler, med ca 3.3 - 3.5 meters lengde på lasterommet. Og som man kan kjøre på klasse B. Er det noen som har tips på modeller å titte på? Ofte finner man en del lange fks splinter, men så er de regget for 4.6 tonn. Noen måte å skjekke dette på online? Alle tips mottas med stor takk. Tanken er å bruke den til scootertransport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Jeg har sett folk frakte snøscooter i lang type hiace, men det kommer sikkert an på hvor lang scooteren er. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 (endret) mercedes sprinter, vw lt, fiat ducato, peugeot boxer, citroen jumper, iveco daily, ford transit. Alle disse er mulig å få på klasse B. Endret April 27, 2010 av slitenvolvo Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dangle Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 de som jeg finner er ofte ikke de lengste modellene. ellers er de registrert som lett lastebil. Regner med det er av samme grunnen til at man ikke registrerer en jumbojet med 5 seter ;) Veldig få som oppgir lengde i meter, men lastekapasitet i kubikk. scooteren er 3.3m eller 3.5m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Søkte litt, og fant ut at lang hiace har 2,78m langt varerom. Så da utgår den ja. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 vw crafter og sprinter finnes begge i lang type som kan kjøres på klasse B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg