ZerX Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Tenkte jeg skulle bygge nytt anlegg i en A3 snart. Har bygd anlegg en god del ganger før, men tenkte jeg skulle høre om deres forskjellige erfaringer med diverse merker, før jeg begynner shopping-runden. Tenkte jeg skulle satse på 2x12" elementer, en forsterker til hver, tweetere i front og mellomtoner bak. Gjerne kom med priser også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Du burde absolutt ha mellomtonene også foran. Elementene skal stå så nær hverandre som mulig for å gi best mulig lydbilde. Tweeter foran og mellomtone bak blir helt feil.. Bassen er det ikke så farlig med ang plassering da vi mennesker har vanskelig for å høre hvor lyden kommer fra dersom den har lav nok frekvens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 kan få kjøpe det jeg har liggende :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 en som jobber ved siden av meg bygde anlegg i A3 sin med en 12" Vibe black air og det spiller veldig bra. 2 stk blir jo helt knall. koster bare 1674,- stk også. Hvordan lyd er du ute etter. skal du ha noe mere trøkk vil jeg anbefale Cerwin vega vmax. A3 er en fin bil å bygge i. du kan jo bruke de ordinale hullene forran. de er vel 5,25" viss jeg ikke tar helt feil. Har du orginal aktiv sub bak nå? du kan jo stikke innom en dag å titte på det jeg har. Har en ferdig kasse med 2 12" vibe i som du kan høre på Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Ville vært greit om du forteller hvor mye/lite du har planer om å legge i det... Da blir det mye lettere å foreslå ting i riktig prisklasse. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg