Essex Skrevet September 14, 2002 Rapporter Share Skrevet September 14, 2002 Originally posted by magzmod svingte bortom en tur i tolv-tiden, men da var det ganske dødt. Ingen biler eller personer som jeg kjente igjen. Var en blodharry hvit bil der, han ville race tror jeg, men med den "startmotoren" jeg har under panseret, så orket jeg ikke... Mye harrytasser rundt i strømmens-området forresten :) jupp, med en gang det ikke er ordentlig streetmeet, ser du lettere alle de gamle vraka og harry bila som kjører rundt her til daglig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Mange som ikke tør i komme inn, for de ikke kjenner noen. Det er problemet. De bare kjører forbi for å se. Noen som har noen løsning på dette, for sjenerte folk? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 Originally posted by kiv_tuning Mange som ikke tør i komme inn, for de ikke kjenner noen. Det er problemet. De bare kjører forbi for å se. Noen som har noen løsning på dette, for sjenerte folk? Det stemmer nok bra at ikke alle tør å parkere der.. Er jo ikke farlig.. Jeg inviterte noen kompiser dit, og de lurte på: -Ja, men får vi parkere der da??? :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 15, 2002 Rapporter Share Skrevet September 15, 2002 ---------------> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3023 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg