panteeera Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Heisann! jeg har en volvo 240 fra 1982. Motoren er en b230a. Jeg har nå ett problem som jeg synes er litt irriterende. Uansett hva jeg gjør så vil den ikke over 3000 omdreininger, og den drar nesten ikke i det hele tatt! Før dette problemet kom, så sto bilen og gikk en stund, og var akkurat på grensen til å koke. Jeg begynte straks å kjøre for å kjøle den ned, og merket da at den gikk mye dårligere enn den skal. Noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Ingen som har peiling? skulle helst fått ordnet det snart :P Lurer også på hvor jeg kan få kjøpt clutch til 240, helst ikke så dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 synes det kan virke som ei feiltenning eller regreima har flyttet seg,har vært ute for det før. men kan vere mulighet for ting har sjedd når den blei varm da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Jeg fikk sett litt på pluggene i går, og alle var helt svarte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Bytt membranen i forgasseren, og problemet er borte.. :) Edit; så nå at bilen hadde vært veldig varm.. Har du målt kompen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Har ikke målt kompresjon nei. Tenkte jeg skulle pusse litt på pluggene, og se hvordan de ser ut etter litt kjøring, en kompis mente at de var svarte på grunn av at jeg lagde litt show med stikkflammer bak bilen. Om den begynner å kødde igjen tar jeg den med inn på verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg