fasTTr Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 (endret) Heisann. Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har en 2005 Golf V GTI. Etter jeg har vært å kjørt bilen kommer en "ploppe" lyd fra bensintanken etter jeg har parkert og slått av motoren.( Høres ut som man kaster en stein i vannet, "ploppelyd") Når jeg åpner beninslokket kommer det et "trykk" og alle lyder forsvinner. Noen som har anelse hva det kan være`? Endret April 23, 2010 av fasTTr Siter . nighTTaction R A C I N G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Tett ventilasjon i påfyllingsrøret kanskje. Fungerer bilen som den skal ellers? Blir det tett nok her, risikerer man at bilen stopper... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasTTr Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Hei. Ja bilen fungerer fungerer helt fint. Har ikke merket noe der. Merkelig. Siter . nighTTaction R A C I N G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Det er ikke sikkert det gjør noe heller... jeg har hatt mange biler der det "fiser" når man åpner tanklokket, og har egentlig aldri merka noe galt med bilen ellers :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasTTr Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Får håpe det :) Men det er jo den "ploppe" lyden. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det skikkelig. Vis det ikke gir seg får jeg heller bestille en time hos Møller. Tusen takk for svar :) Siter . nighTTaction R A C I N G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg