themsen Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Hei. Jeg har hel lakkert Jettaen min hvit. Skal sote bakrutene og baklyktene samt "klistre" på en hvit toppstripe i frontruta. Jeg ønsker egentlig bare tips som kan gjøre bilen enda råere.. Tar imot alle tips med glede...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 kommer ann på hva du har gjort med den nå da, men 90fangere / RSfanger, M3speil, G60skjermbreddere+skjørt, 90dører, ny grill/rallye grill, felger, senking(MYE!), audi håntak, golf5 blinklys, luftintak, panser, bad-look list MYE man kan gjøre :D spørsmålet hva gidder du og hva har du råd til :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by elanzer kommer ann på hva du har gjort med den nå da, men 90fangere / RSfanger, M3speil, G60skjermbreddere+skjørt, 90dører, ny grill/rallye grill, felger, senking(MYE!), audi håntak, golf5 blinklys, luftintak, panser, bad-look list MYE man kan gjøre :D spørsmålet hva gidder du og hva har du råd til :D Hadde vært lurt å gjøre noen av de karosseri intredelsene FØR han lakkerte da.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themsen Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by elanzer kommer ann på hva du har gjort med den nå da, men 90fangere / RSfanger, M3speil, G60skjermbreddere+skjørt, 90dører, ny grill/rallye grill, felger, senking(MYE!), audi håntak, golf5 blinklys, luftintak, panser, bad-look list MYE man kan gjøre :D spørsmålet hva gidder du og hva har du råd til :D Har Skjermbredere, grill, VELDIG senket, badlook ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by themsen Har Skjermbredere, grill, VELDIG senket, badlook ... Bilder ?? Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by themsen Har Skjermbredere, grill, VELDIG senket, badlook ... Ta av skjermbredderene, og badlooken. Og ikke sette på hvit harrystripe på frontruta. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hvite og røde baklykter! Et deilig interiør og ratt så er det meste i boks! Du har jo senking og ny lakk. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt Hvite og røde baklykter! Et deilig interiør og ratt så er det meste i boks! Du har jo senking og ny lakk. yodude F.eks. slik: :D eller slik... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Tja... Vet ikke helt med de øverste. Ville ikke valgt de nederste på en hvit bil. Nå blir jo det bare en personlig mening.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by vw2_prosjekt Tja... Vet ikke helt med de øverste. Ville ikke valgt de nederste på en hvit bil. Nå blir jo det bare en personlig mening.:) Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 hadde vært moro og sett en hvit, clean old skool jetta 2... HINT HINT! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Eller sett på originale svart/røde baklys... Det er fint! Hadde det gamlebilen min. Og for all del... ikke lakk lyktene svarte selv... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themsen Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Bilder kommer snart..må bare vente til det blir litt finere i været...så jeg kan få vasket skjønnheten..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 kan noen informere meg om hvor de finner alle de der jetta baklyktene :confused: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 ingen som kunne informere meg om det nei :mad: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg