maggi224 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 hei jeg var og prøve kjørte en opel vectra 1995 a. det som var nødt til gjøre med den var og skifte bremser også sto kjølevifta og klar for utskifting. og register reima var bytta for ca 4år siden men var bare kjørt 50000km så denne holder vell enda. bilen var gått 180 000 km og virket veldig god og kjøre. er dette en go bil egentlig. jeg kunne få den for 12k. og sist eu kontroll gikk den igjennom uten feil. svar så fort det er mulig da jeg kanskje skal kjøpe den idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Så lenge den er bra ellers å det er lite med rust så høres dette ut som et bra kjøp det. 12000kr er det ingen ting å si på. Er det 115 hester eller 136 hester? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Registerreima skal byttes hvert 4. år eller 60 000 km. Så den bør du få de til å bytte får du kjøper bilen. Grunnen til at det er intervall på tiden og ikke bare km er at reima blir utsatt for, fukt og temperaturforskjeller det svekker reima. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 hørtes ut som et godt kjøp dette=) vist det er 115 hesteren har du en god motor hvertfall:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg