Gå til innhold

Fra 1DIN til 2DIN

Ranger emnet


Simen

Anbefalte innlegg

A4 1.8TQ '03

Civic LSI '94 EG4 (solgt) :(

Staring at the world through my rearview

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må enten kjøpe ny midtkonsoll for 2-din eller skjære bort litt av den orginale. er en litt nøye så ser det meget bra ut og 1400,- spart..

 

Veldig enkelt å bygge om..

 

Hei.

 

Hiver meg på denne tråden, da jeg lurer på det samme, bare med en 01mod a4, B5..

 

Jeg har da enkel DIN, men vurderer å gå over til 2DIN.

Har da en kompis som har 2 din org spiller i sin 99mod A4, som er villig til å bytte. Kan vi bytte over INNMATEN i midtkonsollen?

 

Så på linken over, at det KUN var innmaten til 2 din? Vil det si at man slipper bytte over hele midtkonsollen? Alså kunn ta ut innmaten og bytte?

 

Mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Så i profilen din at du har en 01 modell. Så da skal du bare måtte bytte den ramma og tilpasse AC kontrollen litt. Hvis jeg ikke tar feil.

 

Men, da vi har samme AC kontroll, kan vi bytte den også, og det ikke passer? Eneste jeg vet han ikke har,som jeg har, er askebegeret, men det følger vel rammen til 1DIN systemet.?

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som man bare trenger rammen for å konvertere fra 1din til 2din i B6 (b7 skulle være det samme?)

Rammen har delenr. 8E0858005F og koster 422 kroner hos nbd.no

Hvis noen konverterer er jeg veldig keen på noen bilder eller en guide fra monteringen :)

A4 1.8TQ '03

Civic LSI '94 EG4 (solgt) :(

Staring at the world through my rearview

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klimapanelet er litt smalere.. Så da må du tilpasse det også... Konsollen er litt annerledes på 2-din, men 1-din kan skjæres til.. Her er det viktig å ha "tunga rett i munn"... Merke opp så en får det riktig osv..

 

b6/7:

 

http://www.users.me.uk/Downloads/Audi/Installing_Sat_Nav_in_A4.pdf

 

 

Litt info for b5

http://www.nsxjr.com/docs/RNS.pdf

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår