Gå til innhold

nbugge's coupe 98 1,6l

Ranger emnet


nbugge

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle legge ut min coupe.

 

har ikke så mye planer for den, synes den er pen slik den er.

men noe snaks skal jeg selfølgelig kjøpe!

 

Åpent luftfilter (Noen som har noe å annbefale?)

Hvite instrumentskiver

Effektanlegg (Noen annbefalinger?)

Stereo

 

Ellers så kan dere komme med forslag!

 

 

 

00_-1318986031.jpg

 

00_-1697130061.jpg

you're pretty face is going to hell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og riktig farge også. Tips; klare eller sorte blinkere. Er et fint sett med LED på bilextra til 200,- jeg tenkte kjøpe til min.

 

Blanke blinklyspærer til front og baklykt. Du ser jo nå et glimt av oransj nå. Finnes noen klare pærer på powerbulbs.co.uk. Ca 400,- for foran og bak.

 

Anbefaler ikke de hvite skivene fra BS bildeler/streetdesign. Helt feil passform. Kjøp heller plasmaskiver fra moman.pl.

 

Ellers; se etter tips i loggen min her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1142135 :)

 

Når det gjelder eksos så ville jeg personlig kjøpt duplex- anlegget på BS bildeler.

 

Og hvis du skal ha bodykitt så syntes jeg det eneste som ser fint ut "Carcept Basic". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk for det!

 

noen som vet hvor gjennomføringshullet fra motorrommet til cupen er? skal dra strømkabelen til anlegget, men jeg finner ikke hullet... om noen har bilder og legge ut blir jeg glad!

 

Er egentlig ikke noe egnet gjennomføringshull.. og går ut i fra at du ikke har så lyst til å begynne å borre i karosseriet. Men hvis du ser på venstre side (altså samme side som batteriet), helt innmed framlykten din så ser du en åpning i karosseriplatene. Du kan dra kabelen gjennom der, og videre på innsiden over hjulbuen. Med litt innsats får du den da ut igjen ovenfor sikringsholderen nede ved pedalene. Videre la jeg de under dempematerialet og sete. Jeg klarte det med diger fæl 50 kvadrats kabel, så det er absolutt gjennomførbart ;)

 

Videre la jeg signalkablene i midten, og høyttalerkabler og remote på høyresiden. Litt jobb, men null støy :)

 

Kan godt ta noen bilder hvis du vil, men akkurat nå var det null strøm på kameraet ; )

Endret av Nesquick

HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net

 

Hyundai Tiburon RD 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått knipsa noen bilder.. Mer at dette er mer eller mindre slengt på plass foreløpig, så du får ta til takke med litt kabelrot ;)

 

kabel1.jpg

 

Startet med å dra kabelen fra innsiden av bil (jeg førte først gjennom en ståltråd som jeg festet kabelen i etterpå). Vet ikke om du kjenner deg igjen på bildet, men du skimter dekselet på sikringsboksen der (altså nede ved pedalene). Har lagt kabelen gjennom en armert slange her, siden det er noen litt skarpe kanter på noen karosseriplater. For min del er det heller uheldig å kjøre 200A i karosseriet.. Anyways, som du ser følger kabelen en annen kabelpakke ut gjennom et hull i karosseriplatene der.

 

kabel3.jpg

 

Uten altfor mye hokus pokus skal du da kunne klare å få lurt kabelen fram gjennom forskjermen, og ut igjen på innsiden like ved høyre framlykt. Du ser batteriet på bildet.

 

Videre har jeg foreløpig bare lagt det slik... Skal lage braket til automatsikringen og legge opp alt av kabler så det ser pent ut en dag jeg får tid :)

 

kable2.jpg

 

008.jpg

 

010.jpg

 

Står litt mer om anlegget mitt i biltråden min hvis du ikke har sett det alt : )

HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net

 

Hyundai Tiburon RD 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår