Magnus_Biri Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hei. Etter litt justering av bensinmengdemåleren/luftmengemålerens spjeld har jeg endelig fått fyr i bilen igjen. Nå sliter jeg med at den ikke vil starte etter at motoren har blitt varm. Den tenner, går opp til ca 1200 rpm og så slokner med en gang :s Kan det være no temp. følere eller falsk luft? Den starter lett når motoren er kald. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A100forever Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 høres ut som defekt temp føler. Har hatt samme problem. Enkel sak å skifte vil jeg tro. Jeg har en 100Q, kan da ikke være så mye værre med en 200? Verdt å prøve. Såvidt meg bekjent er dette en hyppig forekommende feil hos "gamle" audier. "" fordi er velholdt 100 eller 200 har nærmest evig liv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 høres ut som defekt temp føler. Har hatt samme problem. Enkel sak å skifte vil jeg tro. Jeg har en 100Q, kan da ikke være så mye værre med en 200? Verdt å prøve. Såvidt meg bekjent er dette en hyppig forekommende feil hos "gamle" audier. "" fordi er velholdt 100 eller 200 har nærmest evig liv:) Ikke sant:) Hvor er det temp.føleren sitter hen? Fremst på blokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg