GGGolf Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hei. Har fått tak i 9x16 et30 bak og 7.5x16 et35 framme. er ingen problem i front men bak tar dei borti bakstillinga pluss at det ligge rkant i kant med hjulbua. Treng ikkje space meir ut en 2-3mm for å ha klaring mot bakstillinga, men det vil då stikke litt utforbi hjulbua? blir vel problem å få det godkjent då? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 det er dekkbanen som må være innenfor hjulbuen.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Er du sikker på dette, jeg også trodde det var dekkbanen men jeg ble korrigert på dette av noen typer. Ikke BT eller Politiet men noen luringer jeg traff på. Jeg kjørte tysk stilen fullt ut på min gamle G3 :P Felgene jeg har på min G2 er 16x9 et 15 ;) Space ut så blirre bra :D Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Får håpe du har rett Mouh:) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 jeg vet om flere som har blitt stoppet og konfrontert med dette, og ja så lenge dekkbanen er innenfor så er du good to go ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 ...da kan du altså få dette godkjent siden du kun trenger spacere bak? hvor store spacere brukte du, 3mm? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Eg kjøpte 5mm spacer bak. Felgen ligger akkurat kant i kant no og dekkbana godt innafor, så alt er topp!! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 ET30 er egentlig for framfelger. 15 er for bak. Fruen sin bil er godkjent med felgutstikk på 2 cm mens banen er kant-i-kant med hjulbua. Står i vk. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 nice! jeg har ET25 foran, med 3mm spacere så blir det ET22. har ikke spacere bak, men et balanseringslodd på felgen vil ta inni hvis jeg senker den så mye som jeg har lyst til. da kan jeg enten la være å senke så mye bak, eller slenge på spacere bak også... men da blir dekket sannsynligvis utenfor hjulbuen:| har ET15 bak. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg