Tetanus Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Heisann! Får ikke spylevesken til å "sprute" på bakvinduet. Jeg hører pumpa går, så det er ikke problemet. Vet det er spyleveske på bilen, får spylt fremme. Det blir vått av spyleveske bak, så jeg vet at den kommer frem, bare ikke på ruten. Dette problemet har jeg hatt siden rundt juletider. Jeg har faktisk demontert bakluken for å se om slangen var hoppet av, det var den ikke. Jeg har derfor mer eller mindre konkludert med at det må være dysen som er tett. Hvordan fikser man dette? Skifter man dysen eller er det noe mulighet for å få den til å ikke være tett mer? Dette er en Audi A6 1,9 TDI 1998 Avant. Takker for hjelpen! -T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Tror du har en tank bak til bakruta, kikk i "hjulbrønn" på høyre side. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tetanus Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Dette var noe av det første jeg sjekket, men måtte ut å se i bilen og instruksjonsboka bare for å være sikker. Det er kun en tank for spylevæske, og den er under panseret. -T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Det var bra jeg skrev trodde da :-) Vet at jevngammel A4 har tank baki ser du. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andee Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Ta å blås dysen med trykkluft...bruk en blåsespiss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tetanus Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Går det an å få løs dysa? Var ute en tur og prøvde å rote i selve hullet på dysa med en nål, men det ser ikke ut som om det hjalp. Kan man demontere spyleren fra utsiden, dvs uten å demontere hele bakluka? -T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg