teblast Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Tenkte jeg skulle prøve ut elektrolytt bad for fjerning av rust og lurer på hvor man får kjøpt det billig, mener å ha hørt at man får tak i det på apoteket, men det er sikkert små overprisa beholdere. Lurer på om det er noen som selger det i større beholdere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 (endret) kjøp krystall soda på byggmakker. ca 350 kr for 25 kg sekk :) har et nyoppsatt elektrolysebad i låven nå , testet og alt. men må få fiksa ei skikkelig strømforsyning som faktisk tåler belastningen . brukte hele sekken på ca 250 liter vann .gir ca 10% blandingsforhold. skody og jeg er litt spente på dette nå . men den fuckings laderen vart dritvarm så inntil videre til vi får skikkelig strømforsyning på plass så står karet til ingen nytte. gammelt badekar er kjekt å ha:P Endret April 17, 2010 av Zefiro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Er du skikkelig skikkelig gjerrig og har gratis strøm kan du svi bakepulver i komfyren din til det blir teh good shit. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 (endret) takk for tipset, fant en del mer info om hva som kan brukes også når jeg søkte på krystall soda + elektrolysebad. Stort elektrolysebad du har rigget til der, får prøve med noen små deler i en plastbøtte først og fremst her. Vet du noen triks for å øke strømtettheten slik at man får renset inni små hull osv? ------ @ Skody: Så gjerrig er jeg ikke, blir enten krystallsoda eller noe annen mildere vaske soda. Endret April 17, 2010 av theblast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 hvis du har god råd kan du stikke på SPAR eller tilsvarende å kjøpe krystall soda på små flasker til shitmye pr enhet:P hehe. skody har vel mere teknisk peil på strømtettheten enn meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Natriumkarbonat Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg