BorbetVolvo Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 to av mine vippearmene på motoren min er knekt, ka kan ha skjedd? er det bare til og bytte de, også vil de motoren gå skikkelig igjen ? håper på svar, trenger hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 ja det er bare å bytte de.. men se om det er slitasje på kammen etter vippene,er det spor etter vippene er det mest sansynlig årsaken. da bør du også bytte kammen. ser kammen fin ut så kan det jo være tretthet i materialet i vippene. har du byttet vipper før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorbetVolvo Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 ja det er bare å bytte de.. men se om det er slitasje på kammen etter vippene,er det spor etter vippene er det mest sansynlig årsaken. da bør du også bytte kammen. ser kammen fin ut så kan det jo være tretthet i materialet i vippene. har du byttet vipper før? ja oki, eg skal sjekke :) nei det har eg ikkje, er det stress? og kan de vere andre grunner til vippene knakk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 det pleier nå å være den vanligste årsaken.. Er du smart så tar du av panser,og løsner motorfestene,så kan du løfte opp motoren så du får ut stengene som vippene sitter på. da slipper du å løsne toppen å det der:-D men dette går bare på med m20 motoren,ikke m30! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorbetVolvo Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 det pleier nå å være den vanligste årsaken.. Er du smart så tar du av panser,og løsner motorfestene,så kan du løfte opp motoren så du får ut stengene som vippene sitter på. da slipper du å løsne toppen å det der:-D men dette går bare på med m20 motoren,ikke m30! hm, er ikkje sikker på om eg skjønte den helt, men skal prøve :p men reg reimen må av uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 hehe, ja,tror du må av med tannjulet på kammen for å få ut vippe stengene. hva var det du ikke forsto? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg