GammelVolvoVenn Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Hei! tenker å kjøpe en boxter, men er nødt til å dektivere passasjer airbagen pga junior (2år) sitt barnesete. Vet at Porsche tilbyr orginalt barnesete og deaktivering for den nette sum av 10kNOK. Har lest meg frem til hva som skal til for å simulere "safety bar": http://www.renntech.org/forums/index.php?showtopic=9658&hl og http://www.renntech.org/forums/index.php?/topic/19679-passenger-air-bag-and-non-porsche-child-seat/ Jeg trenger noen med PST2 eller PIWIS tester for å aktivere barnesetet i "hjernen". Noen som vet om noe slikt i Trøndelag med omegn? Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Hva med å bare koble en motstand i stikket til airbagen på passasjersiden. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Sikkert og en praktikabel løsning, men da vi airbagen være deaktivert permanent, ikke bare når barnesetet står i. For å finne ut av hvor stor motstanden skal være, må man måle mellom kontaktene på airbagen. Multimeteret utsetter da airbagen for en lav spenning og en ørliten strøm. Men kanskje er det nok til å løse ut airbagen. Ikke vet jeg... og jeg har heller ikke lyst til å eksperimentere så mye på det.. derfor trenger jeg fremdeles et diagnoseverktøy for porsche.. Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 mulig litt sen svar, men flere medlemmer i Porsche Club Norge i Trondheim har diagnoseutstyr til Porsche :) Kjøper du Boxster, melder du deg inn i klubben, og vi hjelper deg! :) Jeg har forøvrig en boxster til salgs.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg