BlueChamp Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Har en gammel Volvo 460, den brukes sjelden da Civicen min brukes til hverdags. Det som er problemet er at den ikke vil starte nå.. I så fall SINNSYKT vanskelig. Tidligere har man bare måttet ta tak i nøkkelen, og ha den på punktet rett før kontrollpanelet lyser, og så vri om så hardt og fort man kan, og den starter. Nå er den bare blitt vanskeligere og vanskeligere. Var nettopp ute, og fikk start på den 2 ganger i løpet av 40 minutter. Første gang for å flytte den litt, andre gang for å se om den var bedr eå ha med å gjøre, og det virket det som også da den starta, men etter det; null respons.. Den er altså død som oftest, startern drar ikke rundt. Hva kan være problemet her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Skift tenningsbryteren du, sikkert den ettersom du har måttet rukle litt før. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Bytter ikke ut noe nå, den klarer starte av og til, og den skal selges om to måneder uansett for kun 5-6 tusen. Clutch og gir er jo perfekt, men den skal EU-godkjennes slutten av juni, så da er nok bilens dager talte ettersom det er rust i sidekanaler og lekkasje i eksosanlegget. Men finnes det noen annen måte? Eks. tjuvkoble med skrutrekkermetoden, vil det funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Da virukje bære hare. Du får montere ein slik ein. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Unnskyld. Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Men styr unna den typen med dimmefunksjon :P Stikk på biltema og kjøp en "startknapp" og en strømtjuv. Hvis det er tenninga det er noe tull med... Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Lest om helt lignende episoder der bakstykke i tenningslåsen var problemet. Ligger denne i startmotoren? Vurderer bare kjøpe ny startmotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoco93 Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Helt sikkert ikke noe med saken å gjøre, siden jeg er veldig dårlig på bil. MEN jeg har fra før av dårlig batteri på bilen, da den ikke er blitt kjørt med tidligere før jeg fikk den. Å nå når jeg skulle bruke den fikk jeg ikke start på den uansett hva vi prøvde på. Om du har dårlig batteri på den så kan det være alarmen. Jeg fikk ikke start på min før etter jeg hadde montert fra den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg