Gå til innhold

Starter ikke!

Ranger emnet


BlueChamp

Anbefalte innlegg

Har en gammel Volvo 460, den brukes sjelden da Civicen min brukes til hverdags.

 

Det som er problemet er at den ikke vil starte nå.. I så fall SINNSYKT vanskelig. Tidligere har man bare måttet ta tak i nøkkelen, og ha den på punktet rett før kontrollpanelet lyser, og så vri om så hardt og fort man kan, og den starter. Nå er den bare blitt vanskeligere og vanskeligere. Var nettopp ute, og fikk start på den 2 ganger i løpet av 40 minutter. Første gang for å flytte den litt, andre gang for å se om den var bedr eå ha med å gjøre, og det virket det som også da den starta, men etter det; null respons..

 

Den er altså død som oftest, startern drar ikke rundt.

 

Hva kan være problemet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter ikke ut noe nå, den klarer starte av og til, og den skal selges om to måneder uansett for kun 5-6 tusen. Clutch og gir er jo perfekt, men den skal EU-godkjennes slutten av juni, så da er nok bilens dager talte ettersom det er rust i sidekanaler og lekkasje i eksosanlegget.

 

Men finnes det noen annen måte? Eks. tjuvkoble med skrutrekkermetoden, vil det funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Helt sikkert ikke noe med saken å gjøre, siden jeg er veldig dårlig på bil. MEN jeg har fra før av dårlig batteri på bilen, da den ikke er blitt kjørt med tidligere før jeg fikk den. Å nå når jeg skulle bruke den fikk jeg ikke start på den uansett hva vi prøvde på. Om du har dårlig batteri på den så kan det være alarmen. Jeg fikk ikke start på min før etter jeg hadde montert fra den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår